Niet tevreden? Praat erover met ons
Wij vinden het als huisarts maar ook als doktersassistent en praktijkmanager belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit graag. Laat ons weten waarom u niet tevreden bent dan kunnen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen. Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht vertrouwelijk bespreken met een klachtenfunctionaris.
Klacht indienen
De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. U kunt u klacht melden door onderstaand klachtenformulier in te vullen en te mailen naar administratie@delinie.net
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.
Wilt u hulp van een onafhankelijke klachtenfunctionaris? Vult u dan het klachtenformulier in op de website van SKGE.
U kunt ook eerst bellen naar 088-0229190. Meer informatie vindt u op de website www.skge.nl.